منطقه سینمایی

تازه ترین اخبار سینمای ایران و جهان

منطقه سینمایی

تازه ترین اخبار سینمای ایران و جهان

  • ۰
  • ۰

"مسا به تو صدمه می زند." هرگز چیزی به این احمقانه اینقدر ترسناک به نظر نمی رسید.

البته فقط جار جار بینکس (احمد بست) چنین چیزی می گفت. در حالی که فرنچایز جنگ ستارگان در سال‌های اخیر سعی کرده است شخصیت و دیگر عناصر سه‌گانه پیش درآمد را کم اهمیت جلوه دهد، این شخصیت به شکلی کاملاً جدید بازگشته است. این فیلم با انتشار تریلر «LEGO Star Wars: Rebuild the Galaxy» ارائه می‌شود که نشان می‌دهد کهکشان بسیار دور چگونه اجزای سازنده‌اش را با هم مخلوط می‌کند. اما وقتی آجرها دوباره به هم می‌رسند، همه چیز مثل قبل نیست، AT-ATها اکنون نشان شورش را دارند و Ewoks به شکارچیان جایزه تبدیل می‌شوند.
این اساساً یک داستان بزرگ با مضمون جنگ ستارگان «چه می‌شد اگر...» است که برای کشف ایده‌های جدید طراحی شده است. بزرگترین فاش شده دارث جار جار است که بار دیگر احمد بست صداپیشگی او را بر عهده خواهد داشت (که آینده او در مجموعه جنگ ستارگان این روزها بهتر از همیشه به نظر می رسد). به نظر می رسد یک ماجراجویی سرگرم کننده LEGO Star Wars با تعداد زیادی تخم مرغ عید پاک برای طرفداران باشد. به‌علاوه، به تئوری طولانی‌مدت طرفداران جنگ ستارگان ادای احترام می‌کند.

تئوری طرفداران دارث جار جار بینکس به دور کامل می رسد
«جنگ ستارگان: اپیزود اول - تهدید شبح» یکی از بدترین فیلم‌های جنگ ستارگان در تمام دوران است. جار جار بینکس و فرارهای مضحک او مطمئناً نقش مهمی در این شهرت دارند، اما برخی از افراد امیدوار بودند که با یک نظریه طرفداران ویروسی در مورد اینکه چگونه جار جار در تمام مدت یک لرد سیث بود، این شخصیت را نجات دهند. این تئوری اساساً فرض می‌کند که جورج لوکاس قصد داشته است جار جار بینکس بعداً در فرنچایز یک تهدید مهم باشد، حتی اگر او در ابتدا یک احمق بی‌نقص باشد. رفتار و رفتار او، طبق تز طرفداران، تماماً حقه‌ای برای دسترسی به حلقه‌های درونی شورش بود، و جار جار در نهایت به پالپاتین (یان مک دیارمید) کمک کرد تا به قدرت برسد.
تنها دلیلی که صراحتاً این اتفاق نیفتاد، به دلیل واکنش شدید طرفداران نسبت به جار جار بینکس بود... یا اینطور تئوری است. ویژه آینده جنگ ستارگان لگو به وضوح در واقعیتی اتفاق می افتد که همه چیز به هم می ریزد، و در این واقعیت جدید و بازسازی شده، جار جار بینکس شیطانی است. مطمئناً قانون نیست، اما دیدن تئوری فن در یک پروژه رسمی جالب است.

پاسخ به تریلر و Darth Jar Jar در رسانه های اجتماعی بسیار مثبت بوده است و مردم در مورد Sith Lord جدید هیپ می شوند. در X (که قبلاً توییتر نامیده می‌شد)، @Chinonso_nornor به نظر می‌رسید که برای بسیاری از طرفداران صحبت می‌کرد وقتی نوشتند: «NGL، Darth Jar Jar شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد!» حتی اگر گانگان شیطانی فقط در این ویژه وجود داشته باشد، به طرفداران این امکان را می‌دهد تا در نهایت تجربه کنند که وقتی «LEGO Star Wars: Rebuild the Galaxy» در 13 سپتامبر 2024 در Disney+ در 13 سپتامبر 2024 عرضه می‌شود، این شخصیت چقدر می‌تواند نفرت‌انگیز باشد.

  • ۰۳/۰۲/۱۸
  • رضا احدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی