منطقه سینمایی

تازه ترین اخبار سینمای ایران و جهان

منطقه سینمایی

تازه ترین اخبار سینمای ایران و جهان

  • ۰
  • ۰

دنیای A Song of Ice and Fire ممکن است یک قدم به زنده شدن در قالب انیمیشن نزدیکتر باشد. پیش از سال نو، جورج آر آر مارتین به وب‌سایت خود اشاره کرد و فاش کرد که مجموعه‌های انیمیشنی متعددی بر اساس رمان‌های فانتزی نمادین او در حال حاضر در HBO در دست ساخت هستند، اگرچه هنوز هیچ کدام از آنها چراغ سبز نشده است. در حالی که برخی از پروژه ها ممکن است هرگز به روشنایی روز نرسند، او همچنین اذعان کرد که یک جفت نمایش در آستانه رفتن به مرحله بعدی توسعه و کمک به گسترش دنیای بازی تاج و تخت بر روی صفحه هستند.

پیش از این اعلام شده بود که سه مجموعه انیمیشن در دست ساخت هستند، از جمله یکی از آنها بر اساس امپراتوری طلایی یی تی، اما ممکن است همه آنها در این مرحله به جلو حرکت نکنند. علاوه بر این، نویسنده کنایه زد که چهار ایده در یک برهه زمانی مورد بررسی قرار گرفته است که دو ایده در این زمان کنار گذاشته شده است. مارتین در پست خود بحث کرد که چگونه وضعیت انیمیشن او را متقاعد کرد که از رسانه برای داستان های خود استفاده کند. او به طور خاص از انیمیشن عزیز آبی سامورایی امسال به عنوان یک الهام و اثبات اصلی یاد کرد که یک سریال تیره و تیره با شخصیت‌های پیچیده و مضامین بالغ نه تنها می‌تواند در انیمیشن کار کند، بلکه با آن بهبود می‌یابد. از آنجایی که پروژه های مارتین و HBO ممکن است بالاخره در حال آماده شدن باشند، این یکی از چندین سریالی است که آنها امیدوارند با کار خود از آنها تقلید کنند.
مارتین نوشت: «همانطور که اتفاق می افتد، من و HBO پروژه های انیمیشنی خودمان را داریم که در دنیای A Song of Ice and Fire اتفاق می افتد. "هیچ یک از آنها هنوز چراغ سبز نشده اند، اما من فکر می کنم که با چند نفر از آنها به گام بعدی نزدیک می شویم. وقتی آخرین دور توسعه چند سال پیش شروع شد، ما چهار ایده برای نمایش های انیمیشن داشتیم، با تعدادی عالی. اتاق‌ها و اجلاس‌های نویسندگان، طرح‌های کلی و فیلمنامه‌ها در زمان مقرر دنبال شد... اما افسوس که دو تا از پروژه‌های اولیه متعاقباً کنار گذاشته شدند.» او اطمینان داد که قفسه بندی به معنای مرده نیست. قبل از سال 2023، او به طور مشابه درباره سرنوشت بسیاری از اسپین‌آف‌های Game of Thrones در مراحل مختلف توسعه صحبت کرد و توضیح داد که اگر همه چیز از بین برود، امیدواریم در نهایت از همه آنها دیدن کند.

دیگر اسپین آف های بازی تاج و تخت در حال توسعه کجا هستند؟
قسمت بعدی سریال HBO فصل دوم House of the Dragon خواهد بود که قرار است تابستان امسال داستان سبزها و سیاهان را ادامه دهد. با این حال، تا جایی که اسپین‌آف‌های جدید پیش می‌روند، A Knight of the Seven Kingdoms: Hedge Knight، حمله بعدی به وستروس با سه فصل «کوچک» پس از سر دانکن قد بلند و صاحبش، تخم است. با این حال، یک اسپین آف دیگر در دست ساخت، نه سفر یا مار دریایی، دستخوش تغییرات اساسی خواهد شد. مارتین توضیح داد که علاوه بر پروژه‌های انیمیشنی دیگر، این مجموعه برای انیمیشن نیز بازسازی می‌شود تا با محدودیت‌های بودجه‌ای داستانی که او امیدوار است بگوید همخوانی داشته باشد:
با این حال، کار بر روی دو پروژه انیمیشنی دیگر به سرعت ادامه دارد... و در همین حین، ما Nine Voyages، مجموعه ما درباره سفرهای افسانه ای مار دریایی را از لایو اکشن به انیمیشن منتقل کرده ایم. حرکتی که من کاملا از آن حمایت می کنم. محدودیت‌های بودجه احتمالاً نسخه لایو اکشن را بسیار گران می‌کرد، چیزی که نیمی از نمایش در دریا برگزار می‌شد، و لزوم ایجاد یک بندر متفاوت هر هفته، از Driftmark تا Lys و Basilisk Isles و Volantis و Qarth و ... ، در و در و در. یک دنیای کامل آنجا وجود دارد. و ما شانس بسیار بیشتری برای نمایش همه آن با انیمیشن داریم. بنابراین ما اکنون سه پروژه انیمیشن در دست اجرا داریم."

مارتین این پست را با یادآوری این نکته به همه پایان داد که «هیچ چیز در هالیوود قطعی نیست» و اینکه هر سریال هنوز راه درازی در پیش دارد تا اینکه روز روشن شود. با ادامه کار بر روی پروژه های مختلف Game of Thrones، برای اطلاعات بیشتر در اینجا در Collider همراه باشید. در همین حال، راهنمای ما را برای همه چیزهایی که در مورد فصل 2 خانه اژدها باید بدانید را در اینجا بخوانید.

  • ۰۲/۱۰/۱۲
  • رضا احدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی