منطقه سینمایی

تازه ترین اخبار سینمای ایران و جهان

منطقه سینمایی

تازه ترین اخبار سینمای ایران و جهان

  • ۰
  • ۰

به نظر می رسد کریستین الیور فیلمبرداری نقش خود در فیلم هیجانی Forever Hold Your Peace را قبل از مرگ بازیگر آلمانی الاصل هالیوود در یک سانحه هوایی به پایان رسانده است.

هالیوود ریپورتر نمی‌تواند با نیک لیون، کارگردان سریال مستقلی که الیور نیز در آن نقش تهیه‌کننده را برعهده دارد، صحبت کند. اما در 20 دسامبر، لیون عکسی از خود و این بازیگر فقید در آخرین روز تولید مشترکشان گرفت که در صفحه اینستاگرام او در 4 ژانویه، روز مرگ غم انگیز الیور منتشر شد.

«این پنجمین فیلم ما با هم است.  و من این یکی را تهیه کردیم و این آخرین روز فیلمبرداری ماست! سال ها در مورد تولید یک فیلم با هم صحبت کردیم و بالاخره این کار را انجام دادیم! با تشکر از شما برای اینکه یک همکار، بازیگر و دوست عالی هستید 
گمان می رود الیور 51 ساله و دو دخترش پس از سقوط هواپیمای آنها به دریا در اطراف جزیره کوچک پتی نویس در دریای کارائیب در روز پنجشنبه کشته شده اند.

بای لینگ، بازیگر همکار در فیلم Forever Hold Your Peace، پس از اعلام خبر سقوط هواپیمای الیور، در صفحه اینستاگرام خود ادای احترام خود را به الیور ارائه کرد.

"کریستین الیور عزیز  با چشمان اشک آلود، نمی توانم ناراحتی را بیان کنم که چندی پیش نیک مستقیم ما با من تماس گرفت، از اینکه هواپیمای او سقوط کرده است، شامل 2 دختر زیبایش و خلبان همه از بین رفته اند! در کارائیب او در حال گذراندن تعطیلات بود. من فقط نمی‌توانستم باور کنم که این حقیقت است، آخرین باری که ما برای فیلمبرداری در #هالیوود کار کردیم، 20 دسامبر 2023 درست قبل از کریسمس بود.

او چنین بود. خوب، خیلی زحمت کشید و اینقدر #بازیگر شجاع و آدم مهربانی زیبا، ما در این فیلم نقش #عشاق را بازی کردیم، خیلی غمگین……. و دختران او بسیار جوان بودند….. مسیحی عزیز، باشد که روحت در آرامش باشد، با ارسال عشق به خانواده‌ات،» لینگ افزود.

بسیاری از تیتراژهای الیور از اجرای نمایش‌های بزرگ در والکری و کلوپ پرستار بچه‌ها تا پخش سریال تلویزیونی Sense8 و غیره را شامل می‌شود.

  • ۰۲/۱۰/۱۷
  • رضا احدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی