منطقه سینمایی

تازه ترین اخبار سینمای ایران و جهان

منطقه سینمایی

تازه ترین اخبار سینمای ایران و جهان

  • ۰
  • ۰

Attack on Titan: The Final Season یکی از تاریک ترین پایان های سال را در تمام انیمه ها دارد. قهرمان تبدیل به شرور ما، ارن، موفق می شود که غوغا کند، 80 درصد بشریت را از بین ببرد، و الدیان ها را از نفرین تایتان ها رها کند. Attack on Titan (همچنین با نام Shingeki no Kyojin شناخته می شود) یکی از بهترین انیمه هایی است که تا کنون ساخته شده است و دیدن پایان آن پس از 10 سال کار سختی است.

اگر به دنبال حماسه تاریک فانتزی بعدی هستید، فهرستی تهیه کرده‌ایم که به شما نمایش‌هایی مانند حمله به تایتان می‌دهد، اما نگران نباشید. ما همچنین دسته دوم نمایش ها را برای شما داریم. اگر به دنبال سریالی هستید که بعد از دردسرهای پایانی سریال به شما روحیه بدهد، ما چند برنامه داریم که به عنوان یک انتخاب بسیار مورد نیاز خدمت می کنند. اینها بهترین نمایش هایی هستند که بعد از حمله به تایتان می توان به پرخوری پرداخت.
انیمه ای که مثل «حمله به تایتان» قلب شما را خواهد شکست
اگر به دنبال سریالی هستید که همان لحن تیره و تار Attack on Titan را داشته باشد، باید تماشا کنید. در حالی که داستان ها حماسی هستند، به شما هشدار داده شده است که اینها به روح شما آسیب می زند.

"جوجوتسو کایسن" - قوس حادثه شیبویا
از زمانی که آرک شیبویا شروع شد، هیچ چیز برای قهرمانان ما خوب پیش نمی رفت و با آخرین قسمت، اوضاع بدتر شده است. مانند Attack on Titan، Jujutsu Kaisen هم از زمان کمان "موجودی پنهان"، قسمت اول فصل 2، یک سواری هیجان انگیز بدون توقف بوده است. اما مقایسه قوس اول با قسمت دوم فصل 2 مانند روز و شب است. در حالی که قوس موجودی پنهان تاریک است، نسبت به قوس «حادثه شیبویا» که بسیار ترسناک‌تر است، احساس سبکی و آرامش بیشتری دارد. چیزی که فصل 2 را عالی می کند این است که چگونه این دو قسمت را به هم متصل می کند. در نگاه اول، ممکن است بپرسید که چرا قوس "موجودی پنهان" (داستان پیش درآمد) در جایی قرار می گیرد که با بقیه مجموعه مقایسه می شود. اما معلوم می شود که این قوس برای حادثه شیبویا بسیار مهم است و به ما کمک می کند تا رابطه گوجو و گتو را قبل از رویارویی آنها در شیبویا درک کنیم.
"رژه مرگ"
صادقانه بگویم، رژه مرگ یکی از افسرده‌کننده‌ترین انیمه‌های تاریخ است. داستان اصلی سریال این است که بشریت پس از مرگشان به کویندسیم (کویندسیم در دنیای رژه مرگ برزخ است) می رود، اما نه همه انسان ها. اکثر انسان ها در طول مرگ خود یا به بهشت یا جهنم می روند، اما آنهایی که به Quindecim می روند توسط Decim، یک ساقی مو سفید، با یک بازی مرگ به چالش کشیده می شوند. در این بازی مرگ، رقبا ماهیت واقعی خود را آشکار می کنند و بسته به شخصیت آنها به عنوان یک انسان، یا به جهنم فرستاده می شوند یا شانس دوم برای تناسخ پیدا می کنند.
پاک شد
Erased یکی از بهترین انیمه های سال 2016 بود. این یک معمای قتل در زمان سفر است و یک مانگاکای جوان به نام Satoru Fujinuma را دنبال می کند که در تلاش است تا پس از اولین بازی خود نامی برای خود دست و پا کند. فوجینوما همچنین می تواند در زمان سفر کند تا از وقوع حوادث وحشتناک جلوگیری کند. پس از قتل غم انگیز یکی از نزدیکانش، او در تلاش برای نجات آنها در زمان به عقب سفر می کند.

  • ۰۲/۱۰/۱۸
  • رضا احدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی