منطقه سینمایی

تازه ترین اخبار سینمای ایران و جهان

منطقه سینمایی

تازه ترین اخبار سینمای ایران و جهان

  • ۰
  • ۰

داستان های جنگ ستارگان مانند اتوبوس هستند. شما مدت زیادی برای یکی منتظر می مانید و سپس ناگهان، دو نفر به یکباره می آیند. پنهانی در انتهای اعلامیه بلاک باستر مبنی بر اینکه پدرو پاسکال در کنار «بیبی یودا» در Mandalorian & Grogu به پرده بزرگ می رود، تأییدی تقریباً غیر معمولی بود که فصل دوم Ahsoka در حال حاضر با دیو فیلونی یک بار دیگر در حال ساخت است. پشت صحنه در حالی که اخبار مربوط به ادامه ماجراجویی های آهسوکا هنوز به طور رسمی منتشر نشده است، پایان فصل 1 کاملاً واضح است که تیم خلاق به سمتی می رود.

در جشن جنگ ستارگان در اروپا سال گذشته، اعلام شد که فیلونی فیلمی را کارگردانی خواهد کرد که در «ماندوورس» ساخته شده توسط خودش و جان فاورو در هنگام ساختن The Mandalorian، و فرض طبیعی این بود که شاید خط داستانی آویزان در Ahsoka باشد. در آن فیلم بلند انتخاب شود. با این حال، اکنون به نظر می رسد که قبل از رسیدن به آن مقصد، داستان بیشتری برای گفتن وجود دارد، و با نمایش فیلم دیگری که احتمالاً به موازات وقایع آهسوکا اجرا می شود، فقط جذابیت بیشتری در مورد اینکه داستان ممکن است به کجا ختم شود اضافه می کند.

آهسوکا پس از اکران با تحسین طرفداران جنگ ستارگان مواجه شد، با تمجید از بازی های روزاریو داوسون، ری استیونسون - که بایلن اسکول او یک شرور فوق العاده پیچیده بود، که ممکن است با درگذشت این بازیگر ایرلندی به پایان نرسد. سال گذشته - و به طور خاص، هیدن کریستنسن، که بازگشتش به نقش آناکین اسکای واکر نقطه اوج این مجموعه بود، زیرا شخصیت او با آهسوکا در World Between Worlds روبرو شد تا به او کمک کند مسیر درستی را که باید طی کند، نشان دهد.
فصل اول «آهسوکا» چگونه به پایان رسید؟
آهسوکا تانو و سابین رن (ناتاشا لیو بوردیزو) با ردیابی گرندادمیرال ترون (لارس میکلسن) به کهکشانی دیگر و یافتن دوست قدیمی خود ازرا بریجر (ایمان اسفندی) نتوانستند از فرار دریاسالار بزرگ ترون جلوگیری کنند. سیاره دور پریدیا با مادران بزرگ داتومیر و لژیون سربازان شب او.

اگرچه آهسوکا، سابین و هویانگ (دیوید تنانت) در پریدیا سرگردان مانده بودند، سابین توانست ازرا را قبل از پرتاب ستاره Thrawn's Destroyer به فضای فرافضا سوار کند، در حالی که این سه نفر عقب ماندند و سعی کردند با آهسوکا یک برنامه اقدام جدید را تدوین کنند. به سابین گفت که آنها "جایی که باید باشیم" بودند. فینال با تماشای روح نیرو از آناکین به پایان رسید و سریال را امیدوارکننده گذاشت.

  • ۰۲/۱۰/۲۰
  • رضا احدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی