منطقه سینمایی

تازه ترین اخبار سینمای ایران و جهان

منطقه سینمایی

تازه ترین اخبار سینمای ایران و جهان

  • ۰
  • ۰

همانطور که Turner Classic Movies امسال سی‌امین سالگرد خود را جشن می‌گیرد، این کانال کابلی محبوب در حال تمدید همکاری با استیون اسپیلبرگ، مارتین اسکورسیزی و پل توماس اندرسون است.

این اعلامیه روز جمعه در یک مهمانی سی‌امین سالگرد TCM در Four Seasons Beverly Hills با حضور اسپیلبرگ و اندرسون اعلام شد. پاملا عبدی، مدیر فیلم مشترک برادران وارنر، به مهمانان گفت: «این سه نفر از این ماه همکاری خود را با TCM برای یک سال دیگر تمدید خواهند کرد - چند ماه زودتر از توافق اولیه آنها، که ما در ماه می گذشته شروع کردیم، بنابراین همه ما می توانیم منتظر این باشیم. همکاری شگفت انگیز.”
«این واقعاً یک رویا است که در این مکالمات حضور داشته باشم و واقعاً فقط به صحبت‌های پل و استیون و مارتی فقط در مورد فیلم گوش دهیم، بسیار متواضع است، عالی است. این فقط به شما یادآوری می کند که چقدر شگفت انگیز است که بخشی از این صنعت و بخشی از این تاریخ باشید."

سازندگان فیلم از زمانی که این برند در بحبوحه تغییراتی بود و هر کدام با دیوید زاسلاو، مدیرعامل برادران وارنر دیسکاوری درباره برنامه‌های نامطلوب او برای بازسازی کانال ملاقات کردند، به طور فعال در TCM مشارکت داشتند.

در این مراسم، مایکل دی لوکا، مدیر فیلم برادران وارنر، زاسلاو را که او نیز در اتاق حضور داشت، به خاطر «ایده درخشان درخواست از سه فیلمساز خارق‌العاده برای حضور در TCM و کمک به سرپرستی و مشاوره برای کانال، اعتبار بخشید. آنها شرکای ارزشمندی بوده‌اند که محتوای جدید و باورنکردنی برای کانال تولید می‌کنند.»

این سه نفر در برخی از برنامه های 30 سالگی امسال که شامل پادکست جدید، فرنچایزهای جدید و تور استودیویی است، شرکت خواهند کرد. تریلر تئاتر TCM نیز در این رویداد پخش شد، همانطور که عبدی توضیح داد: «اولین چیزی که استیو و مارتی و پل در اوایل امسال از آن حمایت کردند، یک تریلر تئاتری بود که به همه رسالت و هدف TCM را برای ارائه و آموزش گذشته، حال و آموزش یادآوری می‌کرد. نسل های آینده درباره تاریخ فیلم; جایگاه آن در جامعه ما به عنوان یک نقشه راه فرهنگی است.»

میزبانان TCM، بن منکیویچ، ژاکلین استوارت، دیو کارگر، آلیشیا مالون و ادی مولر، و همچنین مارگو رابی، گرتا گرویگ، کوئینتا برانسون، برایان کاکس و برایان لورد از CAA، همگی در این رویداد حضور داشتند.

  • ۰۲/۱۰/۲۳
  • رضا احدی

نظرات (۱)

  • قیمت داکت اسپلیت
  • مقاله مفیدی بود تشکر

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی