منطقه سینمایی

تازه ترین اخبار سینمای ایران و جهان

منطقه سینمایی

تازه ترین اخبار سینمای ایران و جهان

  • ۰
  • ۰

هان سو هی بازیگری است که به خاطر ظاهر جذاب و رفتار جسورانه و با اعتماد به نفسش دوستش می‌دارد. اخیراً، او در فیلم Gyeongseong Creature از نتفلیکس در نقش Yoon Chae Ok دیده شده است، شخصیتی که سرنوشت خود را در میان صحنه های اکشن و عمق احساسی رقم می زند. بیایید پنج فیلم و سریال کره ای محوری را بررسی کنیم که حرفه هان سو هی را شکل داده است.
100 روز شاهزاده من (2018)
این درام عاشقانه ولیعهد (دو کیونگ سو) را روایت می کند که حافظه خود و وون دیوک را از دست می دهد و هانگ سیم (نام جی هیون)، مسن ترین زن مجرد در چوسون. هان سو هی در نقش همسر ولیعهد، سو هی، شخصیتی که همسرش او را دوست نداشت، بازی کرد و حضور او در صنعت را مشخص کرد. نقش او به عنوان سو هی مصمم و انعطاف پذیر، که از گدایی عشق در قصر امتناع می کرد، نقطه عطفی بود، به خصوص که او این نقش را تنها یک سال پس از شروع حرفه خود در سرگرمی به عنوان یک مدل تبلیغاتی تلویزیونی دریافت کرد. این درام مورد علاقه بینندگان بود و در یک نقطه، بازیگران رقص "Growl" EXO را به عنوان بخشی از وعده بینندگان دو کیونگ سو اجرا کردند، جایی که هان سو هی نیز با مهارت های رقصش توجه ها را به خود جلب کرد.
دنیای متاهلین (2020)
این سریال که بازسازی درام بریتانیایی دکتر فاستر است، جی سان وو (کیم هه ای) را دنبال می‌کند که با خیانت همسرش لی ته اوه (پارک هه جون) روبرو می‌شود که منجر به یک ماجرای فاجعه‌آمیز می‌شود. تصویر هان سو هی از یئو دا کیونگ، که عاشق لی ته اوه می شود، او را به ستاره ای رساند. در ابتدا به عنوان یک شرور در نظر گرفته شد، پس از اینکه او را در حال طعنه زدن به جی سان وو، همسر مردی که با او رابطه نامشروع دارد، تلقی کردند، دیدگاه شخصیت او به تدریج تکامل می یابد زیرا او با خیانت ته اوه روبرو می شود و دخترشان را به تنهایی بزرگ می کند. بازی هان سو هی در این درام با گذشت چهار سال از زندگی حرفه‌ای‌اش، موفقیت چشمگیری بود.
با این وجود (2021)
بر اساس وبتونی به همین نام، با این وجود، داستان عاشقانه ای بین یو نا بی (هان سو هی)، که می خواهد قرار ملاقات بگذارد اما به عشق اعتقادی ندارد، و پارک جائه ایون (سونگ کانگ) را روایت می کند که قرار ملاقات را آزاردهنده می داند اما لذت می برد. معاشقه این سریال به دلیل همگامی بالا با کار اصلی خود و جفت شدن دو ستاره در حال ظهور مورد توجه قرار گرفت. هان سو هی، که قبلاً نقش‌های متضاد را بازی کرده بود، در دهه 20 سالگی نقش یک دانشجوی کالج را برعهده گرفت و تصویری تازه و قابل ارتباط را به نمایش گذاشت. این بازیگر با ظرافت طیفی از احساسات را که در روابط ایجاد می شود، از جمله عشق، پوچی و تنهایی به تصویر کشید و مهارت های بازیگری خود را به نمایش گذاشت. به طور خاص، صحنه ای که یو نا بی صریح به یانگ دو هیوک (چای جونگ هیوپ)، مردی که در مثلث عشقی او دخیل است، می گوید: «الان این را ندارم که در یک رابطه زیبا باشم»، عمیقاً در جوانی طنین انداز شد. بینندگان

نام من (2021)
نام من یک درام انتقام جویانه درباره زنی است که به یک باند جنایتکار می پیوندد و مامور مخفی پلیس می شود تا قاتل پدرش را پیدا کند. برخلاف تولیدات مخفی سنتی که اغلب بر روی شخصیت‌های مرد تمرکز می‌کنند، My Name هان سو هی را در خط مقدم قرار داد. انتقال او از نقش‌های عاشقانه به اجرای صحنه‌های اکشن شدید، از جمله نبرد تن به تن و صحنه‌های شامل چاقو و اسلحه، همه بدون بدلکاری، به‌ویژه قابل توجه بود. با به تصویر کشیدن یک شخصیت پیچیده با ظاهری خشن، بدون آرایش و موهای کوتاه، تعهد هان سو هی در هدایت سریال به موفقیت بزرگ در نتفلیکس بسیار مهم بود.

موسیقی متن شماره 1 (2022)
این درام عاشقانه داستان دو دوست مادام‌العمر را روایت می‌کند که احساسات خود را نسبت به یکدیگر کشف می‌کنند، در حالی که برای همکاری در یک آهنگ در یک سقف مشترک هستند. انتظارات قبل از اکران آن به لطف ترکیب جدید پارک هیونگ سیک، کارگردان کیم هی وون و هان سو هی بالا بود. هان سو هی در این سریال نقش یون سو را ایفا کرد، یک غزلسرای مبارز که با درک احساسات مردم دست و پنجه نرم می کند. هنگامی که او شروع به ساخت یک آهنگ عاشقانه در مورد عشق نافرجام می کند، از بهترین دوستش، سان وو (پارک هیونگ سیک) کمک می گیرد و از این رو ترتیب "هم زیستی" آنها آغاز می شود. این درام چهار قسمتی در حالی که فاقد پیچش های اصلی داستان است، پویایی ظریف و محبت آمیز بین شخصیت ها را به زیبایی به تصویر می کشد. بازی ثابت هان سو هی در یک نقش عاشقانه و شیمی او با پارک هیونگ سیک برجسته بود.

  • ۰۲/۱۰/۲۴
  • رضا احدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی