منطقه سینمایی

تازه ترین اخبار سینمای ایران و جهان

منطقه سینمایی

تازه ترین اخبار سینمای ایران و جهان

  • ۰
  • ۰

پس از یک نمایش پرفروش تئاتر که با بحث و جدل به اندازه موفقیت تجاری به پایان رسید، فیلم هندی حیوان اخیراً در نتفلیکس قرار گرفت و با استقبالی به همان اندازه مواجه شد. با توجه به لیست ۱۰ برتر هفتگی پخش کننده، که آمار بینندگان را در سرتاسر سرویس جدول بندی می کند، Animal بهترین آمار هفته افتتاحیه را برای هر فیلم هندی روی پلتفرم ارائه کرده است.

این فیلم در اولین هفته اکران خود با 20.8 میلیون ساعت تماشا در رتبه چهارم لیست 10 فیلم برتر جهان قرار گرفت. Animal پشت سر فیلم کره ای اکشن پسا آخرالزمانی شکارچیان بدلند، فیلم اکشن آلمانی زبان Sixty Minutes که هفته دوم اکرانش را سپری می کند و درام اسپانیایی زبان بقای نامزد اسکار Society of the Snow که اکنون در چهارمین هفته انتشار آن سال گذشته، بیشترین آمار هفته افتتاحیه برای یک فیلم خارجی زبان توسط ترول (75 میلیون) ارائه شد.

تا آنجا که فیلم‌های هندی پیش می‌روند، فیلم موفق اخیر سالار به زبان تلوگو تنها 4.7 ساعت تماشا در هفته اول اکران داشت که با توجه به نمایش بیش از 85 میلیون دلاری آن در سینما، زیاد نیست. The Archies، یک نسخه اصلی نتفلیکس، سال گذشته در ایام کریسمس تنها 5.2 میلیون ساعت تماشا داشت. رکورد بالاترین بیننده یک هفته ای در نتفلیکس (برای یک فیلم هندی) قبلا متعلق به Jaane Jaan، اقتباس هندی زبان از رمان بسیار محبوب ژاپنی "The Devotion of Suspect X" بود. ژان جان با بازی کارینا کاپور خان، که اتفاقا پسر عموی رنبیر کاپور، ستاره حیوانات است، در هفته اول 18.8 میلیون ساعت بیننده داشت.
«حیوان» یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های هندی سال ۲۰۲۳ بود
Animal به کارگردانی Sandeep Reddy Vanga با مدت زمان 201 دقیقه، دومین روز بزرگ افتتاحیه سال 2023 را در باکس آفیس هند به نمایش گذاشت و به عنوان یکی از بزرگترین فیلم های بالیوود در تمام دوران با فروش بیش از 110 میلیون دلار در سراسر جهان به پایان رسید. . موفقیت این فیلم با انتقادات تند پیرامون تصویر زنان و تمجید آن از مردانگی سمی خدشه دار شد. بررسی‌ها به‌طور کلی ضعیف بودند، به طوری که Animal در وب‌سایت جمع‌آوری Rotten Tomatoes امتیاز 30 درصدی «فاسد» داشت.

در نتفلیکس، این فیلم جنجالی به یک لیگ برتر می پیوندد. کمدی رمانتیک کاپور تو جووتی اصلی مککار پس از یک نمایش نسبتا موفق در سال گذشته در هفته اول 11.3 میلیون ساعت بیننده داشت. در همین حال، دیگر اولین فیلم‌های برتر هندی در نتفلیکس توسط جوان شاهرخ خان (14.9 میلیون ساعت بیننده در هفته اول)، آلیا بات، Gangubai Kathiawadi (13.8 میلیون) و عزیزان (10.2 میلیون) و درام جاسوسی اخیر Khufiya (13.2) ارائه شد. میلیون). جالب‌تر از همه، تعداد بینندگان هفته افتتاحیه Animal حتی از بینندگان متقاطع RRR در سال 2022 نیز فراتر رفته است که 7.1 میلیون ساعت بیننده در هفته اول ایجاد کرد، قبل از اینکه در هفته دوم پخش شد و 18.3 میلیون ساعت بیننده داشت. حماسه دوره برای چندین هفته دیگر در بین 10 تای برتر باقی ماند و اگر روندهای تاریخی اتفاق بیفتد، Animal ممکن است در هفته دوم اعداد بیشتری را منتشر کند.

  • ۰۲/۱۱/۱۸
  • رضا احدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی