منطقه سینمایی

تازه ترین اخبار سینمای ایران و جهان

منطقه سینمایی

تازه ترین اخبار سینمای ایران و جهان

  • ۰
  • ۰

کالکشن فیلم احضار ممکن است اسپین‌آف‌های زیادی در دست ساخت داشته باشد، اما سریال اصلی آخرین آیین‌های خود را - فعلاً - با اعلام مایکل چاوز، کارگردان فصل قبلی سریال، The Conjuring: The Devil Made انجام داده است. من این کار را از سال 2021 انجام می دهم، در حال مذاکره برای رهبری آنچه پیش بینی می شود فصل پایانی باشد و در حال حاضر فقط از عنوان کاری The Conjuring 4 استفاده می کند. ، او را به عنوان یک شخصیت کلیدی در دنیای گسترده تر اد و لورین وارن و معاملات شیطانی آنها معرفی کرد.

بر اساس گزارش هالیوود ریپورتر که این خبر را منتشر کرد، جیمز وان، خالق سریال نیز به عنوان تهیه کننده در کنار پیتر سافران بازگشته است، در حالی که فیلمنامه توسط دیوید لزلی جانسون-مک گلدریک نوشته شده است که به همراه وان قسمت قبلی را نوشته است. همچنین انتظار می‌رود که پاتریک ویلسون و ورا فارمیگا مجدداً نقش خود را به عنوان وارن‌ها، محققین فراطبیعی که تمایل زیادی به جلب دردسر دارند، بازی کنند، و پیش‌بینی می‌شود که فیلمبرداری این پروژه به سرعت آغاز شود، شاید حتی در تابستان امسال در آتلانتا.

فیلم های «احضار» درباره چیست؟
مجموعه فیلم Conjuring که توسط New Line Cinema تهیه شده است، حول محور تحقیقات ماوراء الطبیعه اد و لورین وارن، یک زوج زن و شوهر واقعی است که به عنوان محقق و نویسنده ماوراء الطبیعه کار می کردند. این فرنچایز به خاطر تنش های جوی، ترس های پرش و ریشه اش در داستان هایی که ادعا می شود واقعی از پرونده های پرونده وارنز هستند، شناخته شده است. این فیلم‌ها معمولاً شامل برخورد وارن‌ها با موجودات ماوراء طبیعی بدخواه است که خانواده‌ها یا مکان‌ها را آزار می‌دهند، و هر کاری که لازم است انجام می‌دهند تا آن‌ها را به هر جایی که از آن تخم‌گذاری کرده‌اند رانده شوند.

این سریال با The Conjuring در سال 2013 به کارگردانی جیمز وان آغاز شد که در سال 1971 اتفاق افتاد و به دنبال خانواده وارن ها بود که به خانواده ای که از حضور تاریک در خانه مزرعه خود وحشت زده بودند کمک می کردند. موفقیت آن باعث ایجاد یک دنباله مستقیم به نام The Conjuring 2 در سال 2016 شد که وارن ها را به Enfieid در انگلستان برد تا به یک مادر مجرد و چهار فرزندش کمک کند که از فعالیت های پولترژیستی آشفته شده بودند. این فرنچایز همچنین گسترش یافته است و شامل چندین اسپین آف، مانند Annabelle و دنباله های آن، The Nun و دنباله آن، که سال گذشته منتشر شد، که سایر موجودات در همان جهان را بررسی می کند، گسترش یافته است.
از نظر مالی، دنیای احضار بسیار موفق بوده و به یکی از پردرآمدترین فرانچایزهای فیلم ترسناک در تمام دوران تبدیل شده است. این فرنچایز، از جمله اسپین‌آف‌هایش، به‌عنوان اثبات محبوبیت و جذب بی‌شمارش برای مخاطبان، بیش از ۲.۲۷ میلیارد دلار در باکس آفیس جهانی فروش داشته است. قابل توجه تر اینکه مجموع بودجه هشت فیلم تا به امروز 208 میلیون دلار بوده است که کمتر از برخی فیلم های پرفروش است.

  • ۰۲/۱۱/۲۱
  • رضا احدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی