منطقه سینمایی

تازه ترین اخبار سینمای ایران و جهان

منطقه سینمایی

تازه ترین اخبار سینمای ایران و جهان

  • ۰
  • ۰

میمون ها با هم قوی هستند. اولین تریلر بازی Kingdom of the Planet of the Apes به تازگی در جریان Super Bowl یکشنبه منتشر شد و اولین نگاهی خیره کننده به دنیای ساخته شده توسط کارگردان وس بال در دنباله سه گانه سیاره میمون ها در سال 2010 ارائه می دهد. Kingdom of the Planet of the Apes 300 سال پس از وقایع جنگ برای سیاره میمون ها اتفاق می افتد و قرار است توسعه فکری بیشتر جامعه میمون ها را که اکنون وارد عصر برنز خود شده است، مستند کند.

این فیلم حول محور نوآ، با بازی اوون تیگ، در سفری با انسانی با داستانی مرموز (فریا آلن) برای تصمیم‌گیری درباره آینده بشریت و نسل اول می‌رود. آنها همچنین باید با تهدید فزاینده پروکسیموس سزار، که به دنبال فناوری انسانی برای پیشبرد تمدن میمون است، مقابله کنند. او به کارگردانی بال که به خاطر کارش در سه گانه دونده هزارتو شناخته می شود، جای مت ریوز را می گیرد که دو فیلم قبلی را کارگردانی کرده بود. این فیلم آماده شروع یک سه گانه جدید است و به طرفداران نوید شروع یک فصل جدید هیجان انگیز در فرنچایز را می دهد.

بال سال گذشته در صحبت با اینترتینمنت ویکلی اظهار داشت که این فیلم این شانس را خواهد داشت که ایده هایی را که آنها برای یک سری فیلم مناسب دارند برآورده کند.
ما نمی‌خواهیم متکبر باشیم. موفقیت این فیلم به خدایان فیلم بستگی دارد. اما مطمئناً فکر می‌کنیم که داستان‌های بیشتری برای گفتن وجود دارد، نه فقط در میراث سیاره میمون‌ها، بلکه از نظر این شخصیت‌هایی که ما خلق کرده‌ایم و قوس‌هایی که به آنها فکر می‌کنیم. بنابراین، بله، ما ایده‌های خوبی برای آینده داریم."

سه گانه ریبوت شده «میمون ها» چقدر موفق بود؟
سه گانه سیاره میمون های ریبوت، متشکل از Rise of the Planet of the Apes (2011)، Dawn of the Planet of the Apes (2014) و War for the Planet of the Apes (2017)، هم از نظر انتقادی و هم از نظر انتقادی بسیار موفق بود. در گیشه این سه‌گانه به دلیل جلوه‌های بصری پیشگامانه‌اش، به‌ویژه فناوری تصویربرداری حرکتی که برای خلق میمون‌ها استفاده می‌شد، تحسین شد، که به‌عنوان یک جهش به جلو برای صنعت تلقی می‌شد. بازی اندی سرکیس در نقش سزار، رهبر میمون ها، به دلیل عمق بخشیدن و پیچیدگی احساسی به شخصیت مورد تحسین گسترده قرار گرفت. فیلم‌ها همچنین به خاطر داستان‌گویی متفکرانه و توسعه شخصیت‌ها مورد تحسین قرار گرفتند. از نظر مالی، این سه‌گانه موفقیت‌آمیز بود و مجموعاً بیش از 1.6 میلیارد دلار در سراسر جهان فروش داشت. Rise of the Planet of the Apes باکس آفیس جهانی حدود 481 میلیون دلار داشت، Dawn of the Planet of the Apes با حدود 710 میلیون دلار از این رقم فراتر رفت و جنگ برای سیاره میمون ها با حدود 490 میلیون دلار سه گانه را تکمیل کرد. اعدادی از این دست مطمئنا تضمین می کنند که بال داستان خود را به پایان می رساند.

  • ۰۲/۱۱/۲۳
  • رضا احدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی