منطقه سینمایی

تازه ترین اخبار سینمای ایران و جهان

منطقه سینمایی

تازه ترین اخبار سینمای ایران و جهان

  • ۰
  • ۰

با شروع حماسه Multiverse، نام های زیادی به فهرست قهرمانان دنیای سینمایی مارول می پیوندند. سرانجام، ددپول (رایان رینولدز) به این مجموعه پرفروش‌ها می‌پیوندد، به دنبال دیگر بازیگران اخیر مانند آمریکا چاوز (خوچیتل گومز)، شی هالک (تاتیانا ماسلانی) و مون نایت (اسکار آیزاک). تعداد کمی. بر اساس شایعات، این نام‌ها و دیگر فعالان MCU به زودی به یکی از محبوب‌ترین ضدقهرمان‌های مارول ملحق خواهند شد: Ghost Rider. در اینجا آنچه گفته می شود برای اولین بار این شخصیت در MCU در نظر گرفته شده است.
خبر ورود قریب‌الوقوع Ghost Rider به MCU از زبان  در هالیوود می‌آید، پلتفرمی که قبلاً توییتر نامیده می‌شد. آنها ادعا می کنند که کوین فایگی، سرشناس استودیو مارول، برنامه های بزرگی برای این شخصیت در قالب یک فیلم انفرادی دارد. آنها در ادامه خاطرنشان می کنند که ساشا بارون کوهن - بازیگری که شایعات زیادی برای ایفای نقش مفیستو شیطانی در MCU وجود دارد - در داستان نقش خواهد داشت و استودیو مارول به دنبال نامی در لیست A برای بازی در نقش گوست رایدر است. البته، فعلاً اینها شایعاتی بیش نیستند، بنابراین تا زمانی که مارول استودیو در این مورد صحبتی نکند، بهتر است این ادعاها را با کمی نمک بپذیرید.

در صورتی که Ghost Rider واقعاً از طریق فیلم خود به MCU متصل شود، فقط می توان امیدوار بود که این اقتباس لایو اکشن از این شخصیت در نهایت یک Homerun باشد.
امیدواریم مارول بالاخره بتواند Ghost Rider را درست کند
تا به امروز، Ghost Rider به دو روش مختلف وارد اکشن زنده شده است. اولین و مهم‌تر از همه، مسلماً شناخته شده‌تر از این دو، دوشناسی «شبح سوار» به رهبری نیکلاس کیج است. کیج در «Ghost Rider» در سال 2007 و «Ghost Rider: Spirit of Vengeance» در سال 2012، نقش نسخه جانی بلیز این شخصیت را بازی می‌کند و بسیاری از ویژگی‌های حیرت‌انگیز و پوچ خود را به نقش می‌آورد. در حالی که هر دو فیلم جنبه‌های مثبت خود را دارند، در نهایت نتوانستند از نظر انتقادی و تجاری در زمان خود تأثیر بگذارند، همچنین نتوانستند به عنوان برداشت‌های قطعی در مورد منبع اصلی عمل کنند.
به زودی به سال 2016، فصل 4 از سری به ظاهر غیر MCU Canon ABC "Agents of S.H.I.E.L.D." Ghost Rider را دوباره در کانون توجه قرار می دهد. این بار، طرفداران مارول یک برداشت تلویزیونی از نسخه رابی ریس (گابریل لونا) از Ghost Rider دریافت می کنند. او در طول باقی مانده فصل ظاهر می شود و در فصل های بعدی اینجا و آنجا ذکر می شود. این یک اقتباس نسبتاً قوی از شخصیت است، اما بخشی از یک روایت بزرگتر به این معنی است که او قبل از پایان زمان حضورش در خط مقدم، زمان زیادی برای درخشش ندارد.

در مجموع، Ghost Rider با وجود محبوبیت همیشگی و بازیگران با استعدادی که این نقش را امتحان کرده اند، بهترین شانس را در لایو اکشن نداشته است. فقط می توان امیدوار بود که اگر و در نهایت او موتور سیکلت شعله ور خود را به MCU سوار کند، شخصیت اقتباسی قطعی را دریافت کند که از دستش رفته بود.

  • ۰۲/۱۱/۲۴
  • رضا احدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی