منطقه سینمایی

تازه ترین اخبار سینمای ایران و جهان

منطقه سینمایی

تازه ترین اخبار سینمای ایران و جهان

  • ۰
  • ۰

سونگ جونگ کی در مصاحبه اخیر خود برای فیلم نتفلیکس My Name Is Loh Kiwan (به کارگردانی کیم هی جین) به موضوعات مختلفی از جمله کار و زندگی شخصی خود پرداخت. My Name Is Loh Kiwan که در 1st منتشر شد، زندگی درهم تنیده یک فراری از کره شمالی را به تصویر می کشد که به دنبال آخرین امید خود در بلژیک و زنی است که دلیل زندگی خود را از دست داده است. در این فیلم، سونگ جونگ کی مظهر شخصیت اصلی لوه کیوان است که برای پناهندگی در سرزمین ناآشنا اروپا تلاش می کند.

این مصاحبه همچنین زندگی شخصی این بازیگر را روشن کرد، زیرا درست قبل از فیلمبرداری My Name Is Loh Kiwan در مجارستان بود که او در ژانویه سال گذشته از ازدواج و فرزند آینده خود با کیتی لوئیز ساندرز خبر داد.
سونگ با تأمل در آن زمان به یاد می آورد: "آن زمانی بود که همسرم باردار بود." او ادامه داد: "من کسی نیستم که نوسانات عاطفی زیادی داشته باشم، و اگر از دیدگاه تیمم آرام به نظر می رسیدم، خوشحالم." وی افزود: «در حقیقت، بودن در کنار همسرم و اطمینان از مراقبت از او به همان اندازه مهم بود، بنابراین من کاملاً آرام نبودم. اما اگر کارگردان آن را اینطور دید، پس من راضی هستم.»

وقتی از سونگ در مورد تغییر دیدگاه در انتخاب نقش‌ها از زمان پدر شدن پرسیده شد، گفت: «فکر نمی‌کنم تغییر کرده باشم. معتقدم من هم همینطورم پدر شدن معیارهای من برای انتخاب پروژه ها را تغییر نداده است."
وی از تولد پسرش در خرداد ماه سال گذشته خبر داد. سونگ جونگ کی فشار ناشی از قرار گرفتن ناخواسته فرزندش به دلیل حرفه اش را تایید کرد و گفت: "من نمی توانم تمام جنبه های زندگی روزمره ام را فاش کنم. من نمی‌دانم که این برای عموم چگونه به نظر می‌رسد، اما (حتی اگر او به دنیا آشکار شود) درست است که این اتفاق به طور طبیعی رخ می‌دهد.»

  • ۰۲/۱۲/۲۱
  • رضا احدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی