منطقه سینمایی

تازه ترین اخبار سینمای ایران و جهان

منطقه سینمایی

تازه ترین اخبار سینمای ایران و جهان

  • ۰
  • ۰

همه ما زودتر از حد انتظار تبدیل به ونوم خواهیم شد. Venom 3 تا 25 اکتبر دو هفته ارتقا پیدا کرد و عنوان جدیدی را نیز به خود اختصاص داد. Venom: The Last Dance اکنون سه گانه تام هاردی را با فیلم پایانی به کارگردانی کلی مارسل به پایان خواهد رساند. گمانه زنی ها در مورد حضور تیم بسکتبال شیکاگو بولز در دهه 1990 هنوز تایید نشده است. جزئیات داستان در حال حاضر هنوز در دست نیست، اما این سه دنباله شامل جونو تمپل، چیوتل اجیوفور و کلارک بکو نیز خواهد بود.

سریال Venom بر روی شخصیت هاردی، ادی براک، روزنامه‌نگاری است که با یک همزیست فرازمینی، Venom ترکیب می‌شود و توانایی‌های باورنکردنی را به دست می‌آورد. در فیلم Venom (2018)، ادی یک شرکت مشکوک به نام Life Foundation را بررسی می کند که در نهایت با Venom ادغام می شود. آنها با هم با رهبر بنیاد، کارلتون دریک (ریز احمد) روبرو می شوند که جهان را تهدید می کند. دنباله، Venom: Let There Be Carnage (2021)، رابطه در حال تکامل ادی و ونوم را در حین برخورد با کلتوس کسادی (وودی هارلسون)، قاتلی که با سمبیوت دیگری به نام کارنیج ادغام می‌شود، بررسی می‌کند. فیلم‌ها اکشن، طنز و علمی تخیلی را با هم ترکیب می‌کنند و به هویت و کفاره می‌پردازند.
The Last Dance بخشی از دنیای در حال گسترش سونی مرد عنکبوتی است که شامل نسخه هایی مانند Kraven the Hunter و Madame Web با بازی داکوتا جانسون است. با همکاری هاردی و مارسل در فیلم Venom: Let There Be Carnage، همراه با وقایعی که اتفاق افتاد و خیلی سریع اتفاق افتاد، در Spider-Man: No Way Home، این احتمال وجود دارد که قسمت جدید امکان منحصر به فرد Venom را بررسی کند. و ادی براک در حال سفر در چند جهان.

مارسل اخیراً به امیلی برنارد از Collider گفت: "من واقعاً نمی توانم چیزی در مورد آن به شما اذیت کنم جز اینکه شگفت انگیز خواهد بود. من و تام واقعاً هر زمان که با هم کار می کنیم با هم خوشحال می شویم. خنده زیادی وجود دارد که این موضوع باعث خنده است. اتفاق می افتد." زمانی که ما آخرین بار این زوج را دیدیم، آنها به دنیای سینمایی مارول رفته بودند، از وجود ابرقهرمانان دیگر مطلع شدند و سپس به همان جایی که شروع کردند، پایان دادند. چرا هیچ کدام از این اتفاق افتاد؟ چه کسی روی زمین-199999 می داند؟ اما به زودی متوجه خواهیم شد.

فیلم‌های «ونوم» چقدر موفق هستند؟
هر دو فیلم ونوم یک شکست مالی بودند. فیلم اصلی که در سال 2018 اکران شد، به موفقیت قابل توجهی در گیشه دست یافت و به فروش 213.5 میلیون دلاری در ایالات متحده و کانادا و 642.5 میلیون دلار در سایر مناطق رسید که در مجموع به 856.1 میلیون دلار در سراسر جهان رسید. Let There Be Carnage اگرچه چندان موفق نبود، اما توانست 506.9 میلیون دلار در سراسر جهان به دست آورد.

  • ۰۲/۱۲/۲۳
  • رضا احدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی