منطقه سینمایی

تازه ترین اخبار سینمای ایران و جهان

منطقه سینمایی

تازه ترین اخبار سینمای ایران و جهان

  • ۰
  • ۰

 

نظرات نیکلاس کیج در مورد نمایش لایو اکشن Spider-Man Noir امیدها را برای ادامه فیلم های Spider-Verse از سونی افزایش می دهد که پس از پایان سه گانه انیمیشن مارول در Spider-Man: Beyond the Spider-Verse. Spider-Man: Into the Spider-Verse اولین پروژه بزرگ مارول خارج از کتاب های مصور بود که مایلز مورالس را در نقش اصلی بازی کرد. جدا از مایلز، Spider-Man: Into the Spider-Verse همچنین نسخه های متحرک Spider-People را از سراسر دنیای عنکبوتی و دنیای مارول معرفی کرد، مانند Spider-Man 2099، Spider-Woman، Spider-Ham و Spider. -Man Noir - همه آنها قبلاً هرگز در فیلمی ظاهر نشده بودند.

در متن منبع، مرد عنکبوتی نوآر یک نوع پیتر پارکر است که قدرت های خود را در طول رکود بزرگ به دست می آورد. برخلاف اکثر نسخه‌های مرد عنکبوتی در دنیای عنکبوتی، مرد عنکبوتی نوآر در روش‌های مبارزه با جرم و جنایت خود، رواقی و بی‌رحم است. اما مانند همه افراد عنکبوتی دیگر، او با نسخه جهان خود از شروران نمادین مانند گرین گابلین و کرکس روبرو می شود. تکرار نیکلاس کیج از Spider-Man Noir متحد وفادار مایلز مورالس در فیلم های انیمیشن Spider-Verse است، جایی که او با انجمن عنکبوتی میگل اوهارا مخالفت می کند. با این حال، پس از شکست دادن مرد عنکبوتی 2099 و نجات مایلز، مرد عنکبوتی نوآر می تواند به تنهایی در لایو اکشن به سفر خود ادامه دهد.
سه گانه Spider-Verse می تواند توسط اسپین آف های زنده دنبال شود
در مارس 2023، نیکلاس کیج تایید کرد که در حال بحث در مورد پروژه Spider-Man Noir است که می‌تواند در نهایت به عنوان یک نمایش انفرادی لایو اکشن منتشر شود. در حالی که هیچ چیز مشخص نیست، علاقه صریح کیج به پروژه، احتمال وقوع آن را افزایش می دهد. این واقعیت که کیج در فیلم‌های Spider-Verse صداپیشگی این شخصیت را بر عهده داشته است نیز نشان می‌دهد که Spider-People در آن‌ها می‌توانند پس از پایان سه‌گانه در پروژه‌های خود بازی کنند و به آن‌ها اجازه می‌دهد داستان‌های خود را جدا از مایلز مورالز داشته باشند. و بقیه قهرمانان با مضمون عنکبوت در Spider-Verse.
حتی اگر نمایش احتمالی اسپایدرمن نوآر نیکلاس کیج به عنوان ادامه مستقیم سه گانه انیمیشن Spider-Verse نوشته نشود، مفهوم چندجهانی به کیج اجازه می دهد تا نسخه مشابهی از شخصیت معرفی شده در آن را بازی کند، اما نسخه ای که به طور خاص بازطراحی شده است. بدون پیوند روایی با جامعه عنکبوتی، به تنهایی بایستد. به هر حال، چندین نسخه از هر شخص عنکبوتی می تواند در سراسر جهان چندگانه وجود داشته باشد، و بیش از یک مرد عنکبوتی نوآر می تواند صدا و شباهت نیکلاس کیج را داشته باشد. بنابراین، فیلم لایو اکشن نیکلاس کیج، Spider-Man Noir، می‌تواند به همان اندازه که عنوان انفرادی او نیاز دارد، شبیه یا متفاوت با تصویر متحرک او باشد.

Spider-Man Noir می تواند دری را برای مرد عنکبوتی لایو اکشن جدید باز کند
رویکرد مستقل به هر شخص عنکبوتی می‌تواند به پروژه‌های مرد عنکبوتی آینده سونی کمک کند تا نسبت به فیلم‌های قبلی و به‌ویژه در مورد MCU متمایز شوند. سه‌گانه مرد عنکبوتی سام ریمی و فیلم‌های مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز مارک وب برای ایجاد تداوم کامل با محوریت توبی مگوایر و پیتر پارکرز اندرو گارفیلد آزاد بودند. به طور مشابه، پروژه‌های جدید مرد عنکبوتی می‌توانند از یک نوع مرد عنکبوتی در یک زمان در جهان‌های مستقل پیروی کنند و به هر تصویر اجازه می‌دهند تا جایی که می‌تواند منحصربه‌فرد باشد، هم از نظر شخصیت‌پردازی و هم از نظر عملکرد.
انواع چند وجهی پیتر پارکر مانند Spider-Man Noir به اندازه کافی با قهرمان معمولی متفاوت هستند که به نظر شخصیت های کاملاً متفاوتی هستند، با این حال آنها همچنان همتای موازی با Spider-Men هستند، مانند کسانی که در تمام اکشن های زنده Spider-Man بازی کرده اند. فیلم های منتشر شده تا کنون از این رو، مردان عنکبوتی مانند Noir می توانند بلیت سونی برای داشتن یک یا چند مرد عنکبوتی در فرنچایز خود بدون نیاز به توضیحات پیچیده یا معامله با مارول استودیو باشند. و از آنجایی که آنها بسیار منحصر به فرد هستند، هر عنوان مرد عنکبوتی مستقل و لایو اکشنی که حول گونه هایی از این دست متمرکز شود، می تواند داستان هایی را ارائه دهد که هیچ پیتر پارکر معمولی نمی توانست در آن بازی کند.
مرد عنکبوتی نوآر می تواند جهان عنکبوتی مستقل جدیدی را معرفی کند
جدای از راه‌اندازی لایو اکشن جدید Spider-People، نمایش لایو اکشن Spider-Man Noir نیکلاس کیج می‌تواند پیشگام خوشه لایو اکشن واقعی سونی در دنیای چندگانه مارول باشد. بعد از Spider-Man Noir، پروژه لایو اکشن هر عنکبوتی می تواند در جهان خودش اتفاق بیفتد. این نه تنها بخش سونی از دنیای چندگانه را گسترش می‌دهد، بلکه به هر قهرمان اجازه می‌دهد تا داستان مستقل خود را داشته باشد که نیازی به پیوند با رویدادهای فیلم‌های دیگر ندارد. مشابه انیمیشن Spider-Verse، این جهان‌ها می‌توانند ظاهر و سبک متمایز خود را در لایو اکشن داشته باشند، از جمله واقعیت سیاه و سفید Spider-Man Noir و جهان آینده‌نگر 2099.

عناوین انفرادی جدیدی مانند Spider-Man Noir می‌توانند کل جهان‌ها را پیرامون هر فرد عنکبوتی بسازند و آن‌ها را پر از برداشت‌های وحشیانه از قهرمانان مشهور مارول، شرورها و شخصیت‌های جانبی مرتبط با مرد عنکبوتی کنند. به لطف چندجهانی، استفاده همزمان از دو نسخه از یک شخصیت در جهان های مختلف نیز امکان پذیر است. چنین استراتژی ای مجموعه گسترده تری از داستان ها را در اختیار فیلم های مرد عنکبوتی سونی قرار می دهد، یا حداقل می تواند جسورانه تر از افزودن ضدقهرمانان جدید به یک واقعیت مارول باشد، جایی که به نظر می رسد هیچ شخصیت عنکبوتی وجود نداشته باشد.

کدام شخصیت‌های Spider-Verse نیز می‌توانند پروژه لایو اکشن خود را دریافت کنند
اگر پروژه رو به جلو پیش برود، نمایش لایو اکشن Spider-Man Noir نیکلاس کیج می تواند اولین گام سونی به سمت پروژه های انفرادی با محوریت افراد عنکبوتی باشد که لزوماً انواعی از پیتر پارکر نیستند. تا کنون، غیبت مرد عنکبوتی در دنیای مرد عنکبوتی سونی محسوس بوده است و شخصیت‌هایی مانند ونوم، کارنیج، موربیوس و کراون شکارچی نتوانسته‌اند با بزرگ‌ترین دشمن خود در صفحه نمایش بزرگ مبارزه کنند. فیلم‌های لایو اکشن سونی به جای اجبار برای اولین بازیگر لایو اکشن جدید پیتر پارکر یا آوردن مرد عنکبوتی تام هالند به دنیای چندگانه، می‌توانند افراد عنکبوتی دیگری را معرفی کنند که با اسپایدرمن نوآر شروع می‌شود.

طبیعتاً، محتمل‌ترین نامزدهای پروژه‌های لایو اکشن بعد از Spider-Man Noir، دیگر بازیگران Spider-Verse مایلز مورالس هستند. گوئن استیسی می تواند برای اولین بار در لایو اکشن یک ابرقهرمان باشد، میگل اوهارا می تواند آینده مارول را در یک فیلم یا نمایش در سال 2099 بررسی کند، و پروژه زن عنکبوتی جسیکا درو که سال ها مورد آزار و اذیت قرار می گرفت، بالاخره می تواند در آن شکل بگیرد. واقعیت خودکفای خود اینکه آیا بازیگران Spider-Verse که صداپیشگی این شخصیت‌ها را بر عهده داشتند، برای فیلم‌های لایو اکشن خود بازخواهند گشت یا نه، بحث فردی است، اما تلافی‌جویانه نیکلاس کیج در یک برنامه زنده Spider-Man Noir سابقه‌ای را ایجاد می‌کند.

  • ۰۲/۱۲/۲۷
  • رضا احدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی