منطقه سینمایی

تازه ترین اخبار سینمای ایران و جهان

منطقه سینمایی

تازه ترین اخبار سینمای ایران و جهان

  • ۰
  • ۰

دنیل رادکلیف

دنیل رادکلیف (هری پاتر)

دنیل رادکلیف (هری پاتر)

زمانی که برادران وارنر حق ساخت یک مجموعه فیلم بر اساس مجموعه رمان های «هری پاتر» را به دست آورد، مشخص بود که هر کسی که نقش شخصیت اصلی را بازی کند نه تنها یکی از مشهورترین بازیگران جهان بلکه یکی از بازیگران مشهور تاریخ سینما خواهد بود. دستمزد پرداخت شده دنیل رادکلیف در تمام هشت فیلم فانتزی، از «هری پاتر و سنگ جادو» در سال 2001 تا «هری پاتر و یادگاران مرگ – قسمت دوم» در سال 2011، مبلغ بزرگی را برای این جادوگر به ارمغان آورد.

حتی در سن جوانی که رادکلیف این نقش را بازی کرد، دستمزد بسیار خوبی دریافت کرد و برای اولین فیلم یک میلیون دلار دستمزد کسب کرد. این هزینه سپس به طور پیوسته به 6 میلیون دلار برای «هری پاتر و زندانی آزکابان» افزایش یافت و در نهایت به 24 میلیون دلار برای فیلم ماقبل آخر سری رسید. فیلم پایانی دو قسمتی این بازیگر با دستمزد حیرت‌انگیز 50 میلیون دلاری روبرو شد که مجموع درآمد او از مجموعه فیلم‌های «هری پاتر» را به 95.6 میلیون دلار رساند.

  • ۰۳/۰۱/۲۷
  • رضا احدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی