منطقه سینمایی

تازه ترین اخبار سینمای ایران و جهان

منطقه سینمایی

تازه ترین اخبار سینمای ایران و جهان

  • ۰
  • ۰

Alice in Borderland فصل 3 در حال پخش در نتفلیکس است، و در حالی که اطلاعات کمی در مورد فصل بعدی داستان پس از پایان فصل 2 وجود دارد، در حال حاضر انتظارات زیادی برای بازگشت سریال وجود دارد. همانطور که آریسو و دیگران تصور می کردند، شکست دادن تمام بازی های Face Card در Alice in Borderland کلید دریافت پاسخ های بیشتر در مورد آن جهان بود. در پایان فصل دوم Alice in Borderland، شخصیت‌های اصلی در دنیای واقعی از خواب بیدار شدند، یک افشاگری تکان دهنده که می‌توانست سریال را به پایان برساند. داستان آریسو و اوساگی در نتفلیکس هنوز به پایان نرسیده است، زیرا تایید شده است که فصل 3 آلیس در سرزمین مرزی در راه است.

فینال فصل دوم Alice in Borderland کاملاً به مانگای اصلی وفادار بود، که همچنین با بیدار شدن آریسو و دیگران در دنیای واقعی پس از گذراندن دقیقاً یک دقیقه با قلب متوقف می‌شود. فصل 3 Alice in Borderland اکنون که منابع اصلی خود را تمام کرده است، باید در جهت خود منشعب شود، اما تأیید شده است که سریال برای فصل دیگری در نتفلیکس بازخواهد گشت.

جدیدترین اخبار فصل سوم Alice In Borderland
آخرین اخبار فصل 3 Alice in Borderland در سپتامبر 2023 منتشر شد، نه ماه پس از ورود فصل دوم به نتفلیکس. پس از تقریبا یک سال گمانه زنی در مورد آینده سریال، نتفلیکس تایید کرد که Alice in Borderland برای فصل سوم (از طریق Deadline) تمدید شده است. این خبر را مینیونگ کیم، معاون نتفلیکس از محتوای APAC، در سخنرانی APOS خود در مورد "آینده سرگرمی ژاپنی" اعلام کرد.

در حالی که تمدید فصل 3 سریال Alice in Borderland خبر فوق‌العاده خوش‌آمدی است، چیز دیگری در مورد آینده سریال لایو اکشن ژاپنی سورئال به اشتراک گذاشته شده است. این شامل زمانی است که می توان تاریخ انتشار را انتظار داشت. با این حال، کیم فاش کرد که کنتو یامازاکی و تائو تسوچیا هر دو نقش خود را بازی خواهند کرد. کارگردانی فصل سوم نیز توسط Shinsuke Sato کارگردان Alice in Borderland خواهد بود.

Alice In Borderland برای فصل 3 تمدید شد
Alice in Borderland برای فصل 3 توسط نتفلیکس تمدید شد. این اعلامیه در سپتامبر 2023 همراه با تایید اینکه کنتو یامازاکی و تائو تسوچیا به عنوان آریسو و اوساگی باز خواهند گشت، اعلام شد. اطلاعات بسیار کمی خارج از تایید به اشتراک گذاشته شد و مشخص نیست که توسعه و تولید Alice in Borderland چه زمانی به طور جدی آغاز می شود.

بازیگران فصل سوم Alice In Borderland
تاکنون تنها دو بازیگر تایید شده برای سریال Alice in Borderland فصل 3 وجود داشته است. کنتو یامازاکی (آخرین شات اتم، دکتر خوب) به عنوان آریسو که شیفته بازی های ویدیویی است، بازخواهد گشت. تائو تسوچیا (دریم استیج، تراژدی دبلیو) به او به عنوان کوهنورد بی باک و عاشق اوساگی می‌پیوندد. خارج از جفت اصلی هیچ بازیگری برای فصل 3 Alice in Borderland تایید نشده است.

با توجه به اینکه فصل 2 با بازگشت آریسو به دنیای واقعی به پایان رسید، و مانگای اصلی توسط هارو آسو در همان نقطه به پایان رسید، پیش بینی اینکه چه کسی برای فصل بعد باز خواهد گشت غیرممکن است. وضوح بیشتر بازیگران احتمالاً به محض شروع تولید به سرعت به دست خواهد آمد.
داستان فصل 3 Alice In Borderland: What Season 2 Sets Up
در حالی که قسمت پایانی فصل دوم آلیس در سرزمین مرزی پایان مانگا را کاملاً اقتباس کرده بود، سریال یک شرور بالقوه جدید را برای داستان فصل 3 آلیس در سرزمین مرزی مورد آزار و اذیت قرار داد. در سرتاسر بازی‌های نبرد رویال آلیس در سرزمین مرزی، هرگز یک بازی با ورق جوکر پیدا نشد. در مانگا، جوکر نماینده فریمن است، کسی که مسئول بازگرداندن آریسو و دیگران به دنیای واقعی است. با این حال، فصل دوم Alice in Borderland از نتفلیکس با یک عکس شوم از کارت جوکر در دنیای واقعی به پایان رسید. بنابراین، فصل 3 Alice in Borderland می تواند یک داستان اصلی بازی با ورق جوکر داشته باشد.

با توجه به اینکه فصل دوم Alice in Borderland کاملاً مشابه پایان مانگای Alice in Borderland به پایان می رسد، فصل 3 Alice in Borderland فقط دو گزینه در مورد چگونگی ادامه داستان دارد. یکی از آنها اقتباس از مانگای Alice in Borderland Retry است که چند سال پس از وقایع Alice in Borderland اتفاق می افتد و آریسو را می بیند که به Borderland بازمی گردد. گزینه دیگر ایجاد یک داستان اصلی برای ساخت آریسو از جایی است که فصل دوم Alice in Borderland به پایان رسید. با این حال، این به معنای انحراف بزرگ از مانگای اصلی فصل 3 Alice in Borderland است.

  • ۰۳/۰۲/۱۷
  • رضا احدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی